16 wrz 2011

pół żartem pół serio

Foster The People - Houdini


BUZIAAAAA ! :*


jaskółki,jaskółka,swallow,martin,black,czarne,blog,moda,fashion,lifestyle,

Nie. To nie do końca miał być blog modowy, ale moje życie nie obfituje teraz w jakieś szczególnie interesujące wydarzenia, więc dziele się tym, co najlepiej (no może nie, bo to jest subiektywne odczucie dla każdego człowieka :P) , ale na pewno najciekawiej .. się w nim teraz prezentuje. Chodzi o mój strój, który zwykle więcej ma wspólnego z moim nastrojem i pomysłami zalegającymi w mojej głowie, niż z panującymi trendami. Zestaw ten ten ma dla mnie formę żartu, no i manifestu. Dlaczego?
Dużo tu tego wszystkiego jak na mój gust. Kropki i falbanki na spodenkach, jaskółki , cekiny na bluzce oraz torebce . Aż chce się powiedzieć 'patrzcie na mnie jestem wesoła i słodziutka, mam w nosie wszelkie dopasowane i seksowne ciuszki ;*'
No i ta piosenka! 100% dopasowania do mojego nastroju :)

bluzka - straduvarius
spodenki - fishbone
torebka- targowisko :)
lakier w kolorze torebki - avon
nowa fryzura - efekt nudy podczas wieczornego pobytu w łazience ;)

jaskółki,jaskółka,swallow,martin,blouse,vest,black,czarne,blog,moda,fashion,lifestyle,

7 komentarzy:

  1. Super są te spodenki! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- a jeśli masz ochotę, dodaj mój blog do obserwowanych, będzie mi bardzo miło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wegetarianką, a ta koszulka była na zamówienie innej wege. Rozumiem, że Twoja koleżanka mówi to samo?:D
    Podoba mi się Twoje podejście do ubierania się, takie trochę inne. I pozwolę sobie obserwować Twojego bloga. Cmoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne shorciki! masz bardzo ładne, długie nogi do takiego eksperymentowania :) ja jestem dość niska i muszę optycznie wydłużać moje krótkie łydki :D bardzo pozytywna stylizacja :)
    dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie potrafię nie oglądać się za siebie, po prostu niektóre wydarzenia są zbyt trudne, aby można było je odrzucić w niepamięć.
    sama sobie obcięłaś włosy?;.o

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluzka ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, chciałabym was wszystkich serdecznie zaprosić (komentatorów i właścicielke) na mój blog; sasiaa-smile.blogspot.com
    blog liczy 233 obserwatorów (liczba wciąż rośnie) acz komentarzy malutko. :((
    Więc serdecznie zapraszam do komentowania i śledzenia nowych postów na sasiaa-smile . :D
    do właścicielki; ja już obserwuje twój blog teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń